wtorek, 15 kwietnia 2008

Tydzień powołań...

W niedziele było święto Dobrego Pasterza i zaczął się tydzień modlitw o powołania kapłańskie, zakonne i misyjne. Chciałbym do tego jeszcze dorzucić wolontariackie, bo to też jest powołanie:) Myślę,że osoby które działają w wolontariatach się ze mną zgodzą w tej kwestii.
Chodź mam 21 lat ( już niedługo 22 ) to cały czas szukam swego powołania, odkrywam je. I tak jak teraz wiem, że chcę pomagać w krajach misyjnych to mam wątpliwości czy to nie jest tylko mój wymysł, chęć wyjazdu i poznanie innego kraju pod przykrywką niesienia pomocy? Lecz kiedy dociera do mnie Jego głos i przypomina mi dzień w którym usłyszałem to właśnie wołanie, to wiem zwątpienie odchodzi. Pamiętam i modlę się o to bym nie zwątpił w moje powołanie, pogłębiał je i rozdawał je innym. Bo swoim powołaniem można pokazać dobrą drogę innemu człowiekowi.

Brak komentarzy: